Saturday, April 2, 2011

Future = Blurrrrr!!!!

Salam Ms Nadhirah,
 
Upon my phone call to you, I have discussed matters with Dr Azmuddin and my collaborator, Dr Suzana here at UTP. It seems that Dr Azmuddin showed limited interest to collaborate with me on the topic that I have in mind. However, Dr Suzana and I can work with you on specific projects when you are available after your MSc and RO obligations. But we have to wait for your release.
 
Thank you for your interest,
Murni Melati Ahmad, PhD
Senior Lecturer and Researcher
Green Technology MOR/Chemical Engineering Department
Universiti Teknologi PETRONAS
Malaysia

Pergh!!!! dlu sape suruh minta...skang sendiri yg bikin kepale naik pusing 360 deg..
nk wat ape nie...akal kate jgn dsambung lg dik!!, tp ati kate, da dpt peluang pe lg, rebut!!!!

mane U n kolej dekat2 nie...2 la asal usul mata pencarian gadis melayu..i nk yg 2 yg reply msg i...nk wat lagu mane nie??? i nk cari kijo tok support my fifth sem...

HUWAAAAA!!! lalat sudah kasi manyak pusing atas ini kepala....  

xde ke keje yg flexible n bole dlentur2 ikut timing i uncle??? Manyak cerewet la u nie....DUSH!!!! 

2 comments:

  1. hahaha....buat phd kat sane la..abiskan master cepat2...

    Labmate

    ReplyDelete
  2. i mau kijo lorr...ini kepale suda tiada larat nk sumbat2 lg same i2 ilmu stress...

    ReplyDelete